Cross-device convergence. Tehnologiile web în 2018.

Din punct de vedere istoric, conceptul „cross-device” (dispozitive încrucișate) făcea referire la o aplicație și un website sau un website responsive ori cu versiune Mobile individuală, ce funcționează pe toate tipurile de dispozitive inteligente (cu conexiune la internet). Conform predicțiilor făcute de Cindy Krum în articolul său „What to watch for in 2018: Mobile SEO … Read more

Aplicațiile Web Progresive. Tehnologiile web în 2018.

Conceptul de site web se va redefini ca aplicație accesibilă online și offline Tehnologii web în 2018. Cea mai importantă dintre tendințele din 2017 care se vor accentua în 2018 este creșterea popularității Aplicațiilor Web Progresive – sau PWAs (Progressive Web Apps) PWAs – Progressive Web Apps (Aplicații Web Progresive) sunt website-uri care se comportă … Read more

Noutati SEO 2017 – 3

13. Ryan Jones, Manager Search Strategy & Analytics, SapientNitro În 2017 principala direcție în SEO va fi UX – experiența utilizatorului! De experiența utilizatorului, de preferințele și obișnuințele acestuia, de “simpatiile” și “antipatiile” sale, de felul în care își petrece fiecare parte din zi… depind strategiile de conținut și tot ce ține de “real marketing”. … Read more

Noutati SEO 2017 – 2

7. Casie Gillette, Director of Online Marketing, KoMarketing Associates La fel ca și anul trecut, ne recomandă să acordăm o atenție deosebită conținutului structurat în site și vitezei de încărcare a paginilor web. Viteza de încărcare putem să optimizăm viteza de încărcare a paginilor site-ului prin optimizarea tehnică a unor detalii, sau prin schimbarea structurii … Read more

Noutati SEO 2017 – 1

Search Engine Journal a întrebat nu mai puţin de 44 de experţi SEO care sunt direcţiile către care se îndreaptă industria SEO în 2017. Am selectat dintre acestea 18 păreri, nu pentru că nu erau toate valoroase, ci pentru că, fie o mare parte dintre aceşti experţi au avut păreri foarte apropiate, fie pentru că … Read more

Actualizarea sau refacerea unui site. Problema URL-urilor

Refacerea integrală a unui website, regândirea şi reconstruirea lui la toate nivelurile, de la design şi funcţionalităţi, organizarea şi actualizarea structurii URL-urilor, până la refacerea conţinutului şi a optimizărilor, este o decizie dificilă, pe care cei mai mulţi deţinători de site-uri preferă să o amâne, din diferite motive. Câteva dintre cele mai frecvente temeri legate … Read more

Relevanta si calitate. Factori de ranking Google

Relevanța conținutului oferit în paginile site-ului, utilizatorilor ce caută o informație sau un produs, precum și calitatea paginilor web sunt principalele criterii de ranking în paginile de rezultate Google. Prin relevanță, Google înțelege și analizează conținutul din perspectiva utilității acestuia pentru cei care îl citesc. Stilul curat, explicit și corerent al textului, utilizarea expresiilor cheie … Read more

Galceava dintre un jurnalist si un SEO-ist

Am avut recent o discutie destul de aprinsa cu un jurnalist (si cu seful jurnalistului) pe tema unui articol ce prezinta istoria unor localitati ce s-au dezvoltat pe locul sau in apropierea unor cetati de pe malul Dunarii. Pentru ca sunt unul dintre oamenii care au norocul sa citeasca azi, ziarul de maine, am primit … Read more

Context. Dilema cuvintelor cheie

Vrei să fii listat cu site-ul tău în primele poziţii din prima pagina de rezultate Google şi nu înţelegi de ce nu este poziţionat acolo unde crezi că merită. Ai respectat toate regulile şi principiile de optimizare, ai strecurat câte un cuvânt cheie în fiecare colţişor din site, fie el URL, Tags şi Meta Tags, … Read more

Înlocuirea conceptului de Cuvânt Cheie (keyword) cu Topic

Update-urile Google, strategiile de marketing online, metricii şi statisticile, specialiştii în comunicare şi contentwriterii merg toţi cam în aceeaşi direcţie: înlocuirea conceptului de Cuvânt Cheie (keyword) cu Topic. Până acum lucrurile erau (sau păreau) simple: o listă de cuvinte cheie (keywords) dirija întreaga strategie de optimizare a site-ului, de promovare pe bloguri, portaluri de comunicate … Read more

Comentariile pe bloguri nu sunt o tehnica SEO

Trebuie să ștergem backlink-urile din comentariile de pe bloguri? Asta înseamnă că facem SEO? Ca să scapi de backlink-urile care cândva te-au ajutat să ridici site-ul în primele poziții în Google este destul de delicat acum, mai ales că nu știi sigur de ce trebuie să le scoți sau pe care dintre ele. Fie riști să … Read more

Vizitatori noi si fideli pe site-ul meu

Mai există SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare)? Răspunsul este controversat, așa că nu voi spune decât că s-au schimbat strategiile de promovare în mediul online și mai ales obiectivele: Astfel, dacă în TRECUT principalele obiective erau: poziționare pe o listă fixă de expresii cheie formate din 1 – 2 (maxim 3 cuvinte) concurențiale (prin … Read more