Despre optimizarea Meta Tags – un topic SEO evergreen

SEO - optimizarea corecta a Meta Tag-urilor

Importanța mai mare sau mai mică a optimizării Meta Tag-urilor unei pagini web a fost și este în continuare subiectul unor dezbateri aprinse ale specialiștilor SEO, mai ales că Google lasă loc la interpretări în ce privește locul acestora în topul factorilor ce influențează direct ranking-ul. Știm însă, cu siguranță, că este greşit să neglijăm … Read more

Strategii SEO. Noi și mediul online în criza socială și economică Covid-19

Am urmărit cu toții ce se întâmplă în ultimele 2 luni cu business-urile noastre și ale clienților noștri, dar și cu utilizatorii site-urilor noastre, felul în care comportamentul, atitudinea și așteptările noastre ale tuturor s-au schimbat, în contextul pandemiei Covid-19. Mediul online a devenit, mai mult ca oricând, spațiul în care ne întâlnim cu toții … Read more

Optimizarea paginilor site-ului pentru Google BERT și Rank Brain

Cu toții ne-am întrebat cum facem optimizarea paginilor din site pentru noul algoritm, însă Google ne spune că nu putem să facem optimizări specifice pentru BERT și RankBrain. Specialiștii SEO și în content marketing trebuie să scrie conținut bun, de calitate, într-un stil natural și să se adeseze utilizatorilor, cititorilor paginilor web, nu roboților: Just … Read more

SEO în 2020: principalele direcții pe care specialiștii SEO trebuie să le aibă în vedere

Trend #1: Algoritmul Google BERT și optimizarea pentru Utilizator Ultimele update-uri Google au ca obiectiv să alinieze modul de funcționare al motorului de căutare la comportamentul și așteptările utilizatorilor. Google BERT și Utilizatorul sunt cele mai importante aspect de avut în vedere, în realizarea strategiilor de optimizare SEO, în 2020. De aici derivă aspecte concrete, … Read more

Despre backlink-uri, strategii de link-building și efectul acestora în ranking-ul Google

Din seria de hangout-uri “Webmasterii întreabă – John Mueller, Webmaster Trends Analyst la Google răspunde”, am selectat și am analizat discuțiile legate de backlink-uri, generate de întrebările pe care webmasterii i le adresează analistului Google – John Mueller. 1. Despre backlink-urile de calitate – ce sunt și cum le obținem Răspunsul pe care îl dă … Read more

Strategia Keywords. Cum facem analiza cuvintelor cheie.

Analiza cuvintelor cheie nu ține numai de alegerea termenilor și a expresiilor cu cel mai bun volum de căutare, de obținerea de backlink-uri și de poziționarea în paginile de rezultate Google cu anumite căutări exacte. Volum de căutare Keywords – un indicator înșelător pentru analiza cuvintelor cheie Volumul de căutare nu este cel mai bun … Read more

SEO on page: tag-uri și modalități de optimizare

1. Heading Tags (H1-H6) Titlurile din pagina web – Heading Tags – sunt tag-uri HTML pentru definirea titlurilor și a sub-titlurilor conținutului text; ierarhia celor 6 H-uri definește importanța paragrafelor de text și organizarea acestora începând cu H1, H2… până la H6. Care este funcționalitatea acestor titluri din paginile web: pentru motoarele de căutare este … Read more

SEO on page: Meta Title și Meta Description

1. Meta Title Tags Meta Title este un text scurt și reprezentativ pentru pagina web, este un titlu preluat de Google din codul paginii și afișat în paginile de rezultate. Pe scurt, Meta Title trebuie să ofere o idee clară și cuprinzătoare despre conținutul paginii pe care o reprezintă. Cât de mult contează optimizarea Meta … Read more

Mai este importantă optimizarea Meta Tag-urilor pentru Google?

Meta Tag-urile (Meta Title şi Meta Description) nu mai se mai bucură de aceeaşi atenţie în strategia de optimizare a paginilor web (SEO on-page), pentru că nu mai sunt un semnal direct de influenţă asupra ranking-ului în paginile de rezultate Google. Avem tendinţa să nu le mai acordăm atenţia cuvenită, fie că facem o optimizare … Read more

Optimizarea corectă a link-urilor interne. Cum să nu facem SPAM

De ce este important sistemul de link-uri interne Un sistem de link-uri interne bine gândit, relevant și funcțional îmbunătățește experiența utilizatorului (coeficientul UX), aduce un plus de relevanță și coerență întregului conținut din site, ajută la o mai bună indexare de către motoarele de căutare și generează rezultate mai bune în căutările organice pe Google. … Read more

Optimizarea rețelei de link-uri interne. O strategie SEO importantă

Ce sunt link-urile interne și unde le putem integra în site Link-urile interne fac legătura între paginile interne și funcționează la fel pentru toate tipurile de platforme online: site-uri de prezentare de produse sau servicii, magazine online, site-uri de informații, bloguri etc. Sistemul de link-uri interne cuprinde toate link-urile ce fac legătura între paginile din … Read more

Sisteme de Date Structurate. Tehnologiile web în 2018.

Datele Structurate – un aspect important de implementat sau de optimizat în 2018   Google recomandă webmasterilor să implementeze datele structurate pentru toate componentele din site, de la profiluri social-media și date de contact, până la cărți și cursuri, evenimente, oferte de przentare servicii, produse etc. Sistemul de date structurate este important pentru roboții Google, … Read more