Progressive Web Apps (PWAs) / aplicațiile web progresive

Ce sunt aplicațiile web progresive Progressive Web Apps (PWAs) Progressive Web Apps (PWAs) este cea mai nouă tehnologie care face ca experiența utilizării paginilor web și a aplicațiilor să fie mult mai plăcută și practică, atât pe desktop cât și pe dispozitive mobile. Nu este vorba despre aplicațiile clasice pe care le știm deja, pentru … Read more

Website „one page” sau „single page”

Designul şi structura unui website sunt stabilite, în principal, în funcţie de scopul sau tipul de site şi de conţinut. De la magazine online şi cataloage online de prezentare de produse, până la site-uri de servicii, portaluri de ştiri online, platforme de licitaţii sau de alte tipuri, website-urile au particularitati ce influenţează designul şi structura … Read more

AMP – pagini web accelerate pentru Mobile

AMP Pages – Accelerated Mobile Pages – este un proiect care a demarat în octombrie 2015 și în care s-au implicat Google, Twitter, WordPress și alte câteva companii din domeniul web. Proiectul este realizarea unui tip de pagină web „open source” care se va afișa / se va încărca foarte rapid pe orice fel de dispozitiv … Read more

Rapoartele de trafic Google

Rapoartele de trafic Google Analytics si Webmaster Tools pentru site-uri mici si medii In relatia dintre specialistul SEO sau agentia de publicitate online si beneficiar (proprietarul site-ului de optimizat si de promovat), exista 2 probleme in ce priveste realizarea si interpretarea rapoartelor de performanta pentru un website: 1. Rapoartele trimise catre beneficiar sunt irelevante si … Read more

Bounce Rate –> mod de ajustare

Cum ajustam indicatorul “Bounce Rate” sau rata de bounce in Google Analytics Bounce Rate sau rata de bounce indica in principiu o rata de abandon a celor ce viziteaza un site. In general, media duratei unei vizite pe un site este de 3 minute, iar vizitele sub aceasta durata sunt contorizate ca abandon si sunt … Read more

Bounce Rate, Google Analytics

Google Analytics şi Webmaster Tools sunt instrumente puternice pentru o strategie cu adevărat eficientă de promovare a unei afaceri în mediul online. Cu cât cunoaştem mai bine modalităţile de exploatare a acestora în favoarea site-ului nostru si a măsurării campaniilor de promovare pe diferite canale online, cu atât mai mult vom cunoaşte performantele REALE ale … Read more

SEO —> ENGAGEMENT

Tehnicile SEO, mai simple sau mai complexe, pierd din vedere câteva aspecte esențiale, pe care Rand Fishkin ni le prezintă în obișnuita sesiune Whiteboard Friday, pe Moz.com. Monitorizarea site-ului cu ajutorul Google Webmaster Tools, Google Analytics sau alte instrumente specializate, trebuie să urmărească: volumul de trafic direct căutarile pe brand durata vizitelor și paginile vizitate … Read more

Backlink-urile de tip spam

Cum arată un backlink de tip spam Se discută de mai bine de 2 ani despre textul ancoră (Anchor Text) şi link-urile supra-optimizate, ca elemente ce nu mai sunt luate în calcul pentru ranking sau sunt considerate de roboţii Google elemente de spam. Exemplu: Dacă pe un text-ancoră care este o expresie cheie fixă şi … Read more

Website Open Source sau Custom?

Website Open Source sau Custom – cele mai frecvente confuzii – 1. Diferența între un website Custom şi unul Open Source este de aspect, de design Pentru ca un website să aducă beneficiile aşteptate, trebuie să fie bine indexat de motoarele de căutare, să funcţioneze bine (viteză bună de încărcare / navigabilitate / structură intuitivă … Read more

Magazin online –> versiuni lingvistice

Am ales să abordez această temă pentru că am văzut multe site-uri care au mai multe versiuni lingvistice pentru că: 1. distribuie produse în diferite țări SAU 2. pur și simplu pentru că CMS-ul (platforma în care este construit website-ul) are un modul/plugin ce permite generarea sau multiplicarea paginilor în limbi străine și chiar traducerea … Read more

Website –> versiuni lingvistice

Există mai multe modalități prin care putem indica vizitatorilor că avem în site mai multe versiuni lingvistice și că pot să viziteze secțiunea din site în limba pe care o cunosc cel mai bine. Modalitățile pe care Google ni le recomandă pentru configurarea paginii principale (homepage): 1 . Un homepage comun (cu același conținut pentru … Read more

Mai facem linkbuilding?

Backlink-urile – strategiile de linkbuilding bazate pe principiul: cu cat mai multe link-uri catre site-ul meu si cu cat mai optimizate, cu atat mai bine pentru ranking si popularitate – au fost multa vreme una principalele si putinele metode pentru a castiga trafic si pozitii bune in paginile de rezultate Google. Odata cu shimbarea algoritmilor … Read more