GPeC SUMMIT 27-28 mai 2019| Viitorul în e-commerce & digital marketing are un singur nume: CLIENTUL FERICIT

Pe 27 și 28 mai, GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din Europa Centrală și de Est, a întins covorul roșu în centrul Bucureștiului pentru elita profesioniștilor din online din România, Bulgaria, Ungaria, Cehia și Polonia. Peste 1000 de specialiști în digital marketing, antreprenori, business owneri, consultanți, developeri și digital … Read more

GPeC Summit 2015. Tendinte in comertul electronic

GPeC Summit 2015, cel mai important eveniment anual dedicat comerţului electronic din România, s-a desfăşurat la Bucureşti pe 24 noiembrie, iar capul de afiş a fost ţinut de patru nume grele în marketingul online şi optimizarea conversiilor, care au venit pentru prima dată în România: Oli Gardner, Larry Kim, Brian Massey şi Viljo Vabrit. Conferinţele … Read more

«The power of storytelling» ediţia 2015

Cel mai important eveniment inspiraţional ce se desfaşoară în fiecare an la Bucureşti este „The Power of Storytelling”, eveniment la care „povestea” este personajul principal. Invitaţii nu vin la conferinţe să ne înveţe să spunem sau să scriem poveşti, ci pur şi simplu spun poveşti, fiecare dintre ele exprimată altfel, într-o manieră personală, fie prin … Read more

SEM Days 2015. Technical Mobile SEO

Cele 2 zile de conferinţe maraton din 24 – 25 septembrie ţinute la Bucureşti în cadrul celei de-a III-a ediţii SEMdays 2015 au fost organizate pe 3 tipuri de strategii de marketing online: SEO, Content Marketing şi PPC. Pe lista invitaţilor s-au regăsit nume cunoscute în industria online, precum: Kaspar Szymanski – cu o experienţă de … Read more

Google Analytics training Bucuresti

Google Analytics este un instrument deja foarte cunoscut si folosit in analizele web, pentru masurarea performantei afacerilor in mediul online. Putem sa vedem lucruri simple, precum numarul de vizite in site pe o perioada anume si cum au ajuns acei vizitatori la noi pe site, pana la obiective si analize foarte concrete, precum costurile si … Read more

Alinierea Marketingului cu Vanzarile sau SMarketing

Principiul pe care seminarul l-a prezentat este si cheia succesului in afaceri, o cheie care in Romania inca nu este apreciata deocamdata la adevarata ei valoare. Pentru ca INCA “merge si asa” modelul romanesc de afaceri in mediul online se bazeaza in cea mai mare parte pe o reteta simplista si comoda, cu un buget nu … Read more

Webstock 2014 – de notat

La Webstock, eveniment ce s-a desfăşurat imediat după SEM Days, lucrurile stau putin altfel. Evenimentul este orientat mai mult către Social Media, comunicare în mediul online, blogging şi Online Content. Ce am reţinut şi am notat la Webstock: Branding-ul este nucleul în jurul căruia se conturează o campanie de promovare de succes, iar provocarea audienţei … Read more

SEM Days 2014 – de notat

SEM Days este un un eveniment important, unde se adună oameni specialişti sau pasionaţi de online ori cu afaceri online: marketing, Social Media, SEO, AdWords, blogging etc. Temele abordate au fost variate, de la concurenţă tot mai strânsă Web/vs/ Mobile, video marketing sau branding până la controversata temă dintre “Keywords Are dead” /vs “Keywords are dying” … Read more

SEM Days 2014. Profilul tau pe Social Media – o carte de vizita care conteaza

Rețelele de socializare au împărțit lumea în 2 – PRO sau CONTRA Facebook ori alte rețele Social Media: persoane de toate vârstele, din cele mai diferite diferite domenii de activitate, cu preocupări și opinii de toate felurile, care folosesc rețelele de socializare în diferite moduri, de la jurnal personal până la sursă de informare (ce … Read more

Inbound Marketing seminar

TOFU-MOFU-BOFU nu sunt personaje ale unei istorioare sau fabule, sunt cele 3 nivele care precedă achiziţia unui produs dintr-un magazin online. Cu alte cuvinte, sunt fazele prin care eu – cumpărător de produse online – trec de când am ajuns pe website-ul magazin online până la click-ul final “Trimite comanda” (după ce am căutat produsul care … Read more

Despre SEM Days 2013

Invitatii SEM Days 2015 si principalele probleme pe care le-au abordat: Brad Geddes a vorbit despre Google Adwords – enhanced campaigns – si optiunile noi de configurare a campaniilor dar si despre Google Analytics si o problema spinoasa (mai ales pentru specialistii SEO): « bounce rate » (rata de respingere). Rata de respingere raportata in … Read more