Optimizarea paginilor site-ului pentru Google BERT și Rank Brain

Cu toții ne-am întrebat cum facem optimizarea paginilor din site pentru noul algoritm, însă Google ne spune că nu putem să facem optimizări specifice pentru BERT și RankBrain. Specialiștii SEO și în content marketing trebuie să scrie conținut bun, de calitate, într-un stil natural și să se adeseze utilizatorilor, cititorilor paginilor web, nu roboților: Just … Read more

Content Gap Analysis – analiza conținutului site-ului

Ce este o analiză a discrepanțelor de conținut  (Content Gap Analysis) Este procesul de cartografiere a principalelor întrebări, obiective și preocupări ale utilizatorilor site-ului, pe parcursul navigării în site și al procesului de cumpărare; identificarea “găurilor” de conținut sau a informațiilor care lipsesc. O analiză completă a eficienței conținutului (Content Gap Analysis) va avea în … Read more

Micro-momentele. Optimizarea pentru intenția de căutare a consumatorilor

1. Identificarea micro-momentelor. Comportamentul consumatorilor Înainte să idetificăm micro-momentele și oportunitățile de vânzare, trebuie să înțelegem structura sau comportamentul consumatorilor din domeniul nostru de activitate. De exemplu, pentru industria ospitalității, putem să identificăm micro-momente precum: dorință, căutarea  de oferte, planificarea călătoriei și rezervarea efectivă pentru cazare. Fiecare dintre aceste etape sau micro-momente este o oportunitate … Read more

Semantic SEO – tehnici de optimizare conținut pentru un ranking mai bun

Ce înseamnă Semantic SEO Semantic SEO înseamnă să construim un conținut valoros în paginile site-ului, prin relevanță, calitatea informației, utilitatea și complexitatea acesteia. Conținutul text al paginilor web trebuie creat pentru utilizatori (nu pentru roboți) și trebuie să răspundă intenției de căutare; dar textul nu trebuie să însemne numai răspunsul la o întrebare, ci să … Read more

SEO on page: tag-uri și modalități de optimizare

1. Heading Tags (H1-H6) Titlurile din pagina web – Heading Tags – sunt tag-uri HTML pentru definirea titlurilor și a sub-titlurilor conținutului text; ierarhia celor 6 H-uri definește importanța paragrafelor de text și organizarea acestora începând cu H1, H2… până la H6. Care este funcționalitatea acestor titluri din paginile web: pentru motoarele de căutare este … Read more

SEO on page: Meta Title și Meta Description

1. Meta Title Tags Meta Title este un text scurt și reprezentativ pentru pagina web, este un titlu preluat de Google din codul paginii și afișat în paginile de rezultate. Pe scurt, Meta Title trebuie să ofere o idee clară și cuprinzătoare despre conținutul paginii pe care o reprezintă. Cât de mult contează optimizarea Meta … Read more

Facebook penalizează site-urile care practică clickbait-ul

Scopul platformei de socializare Facebook este să afișeze în față (în prima parte) în pagina utilizatorilor numai acele postări care sunt de interes pentru utilizatorul respectiv și care oferă informații reale și corecte, iar lupta sa împotriva conținutului de slabă calitate sau a conținutului înșelător se adresează în special portalurilor de știri online, ziare online, … Read more

Ziarul Local

“Ziarul Local” este o carte pe care am primit-o cu imprumut de la un ziar local (cum altfel) din Constanta. Cartea ce are ca subtitlu lamuritor “Cum sa scrii pentru publicatia unei comunitati” povesteste despre ziarele locale americane, este scrisa de jurnalistul si profesorul Jock Lauterer Prima editie americana a cartii a aparut in 1995, … Read more

Context. Dilema cuvintelor cheie

Vrei să fii listat cu site-ul tău în primele poziţii din prima pagina de rezultate Google şi nu înţelegi de ce nu este poziţionat acolo unde crezi că merită. Ai respectat toate regulile şi principiile de optimizare, ai strecurat câte un cuvânt cheie în fiecare colţişor din site, fie el URL, Tags şi Meta Tags, … Read more

Vizitatori noi si fideli pe site-ul meu

Mai există SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare)? Răspunsul este controversat, așa că nu voi spune decât că s-au schimbat strategiile de promovare în mediul online și mai ales obiectivele: Astfel, dacă în TRECUT principalele obiective erau: poziționare pe o listă fixă de expresii cheie formate din 1 – 2 (maxim 3 cuvinte) concurențiale (prin … Read more

SEO Estival

Agenţiile de turism sunt la zi cu toate tehnicile de promovare în mediul online, dispun de site-uri cu aplicaţii de rezervare online pentru oferte de toate felurile şi pentru toate preferințele sau buzunarele, comparatoare de prețuri sau filtre pentru promoții și reduceri. De la ofertele Early Booking la pachetele promoționale, de la sejururi individuale la … Read more

Despre blog sau Ce scriem în articole?

În ultima vreme cu toții ne-am orientat strategiile SEO către branding, promovarea prin advertoriale, articole publicate pe bloguri și site-uri partenere, realizarea și creșterea unui blog atașat la magazinul sau catalogul online, prin care ne prezentăm afacerea în mediul virtual. O campanie SEO include acum, în mod obligatoriu, o strategie de optimizare / promovare OF … Read more