Servicii Marketing Online

SEO Tehnic

  • analiza tehnică a site-ului – testarea comportamentului pe dispozitive Desktop şi Mobile cu instrumente Google;
  • verificare volum de pagini de indexate; identificare pagini de eroare sau link-uri 404 ;
  • testarea formularelor, a filtrelor şi a funcţionalităţilor din site; verificarea felului în care acestea pot să afecteze calitatea site-ului prin generarea de pagini de eroare sau duplicate;
  • verificare şi reconfigurare fişiere de indexare Sitemap.xml şi Robots.txt;
  • crearea conturilor Webmaster Tools şi Google Analytics, realizarea de setări avansate pentru a obţine rapoarte complete privind performanţele tehnice şi de trafic ale site-ului ;

SEO Content / Optimizare Conţinut

  • analiză şi realizare strategie de topicuri / expresii cheie relevante pentru site şi domeniul de activitate specific; identificare şi analiză site-uri concurente;
  • verificare / optimizare structură şi organizare conţinut text în pagini şi rubrici de servicii sau de produse, în blog sau rubrici de noutăţi; identificarea conţinutului duplicat şi optimizarea sau eliminarea acestuia;
  • optimizarea şi organizarea conţinutului textual pe topicuri de interes pentru cititori şi relevante pentru site; integrarea de titluri şi intertitluri (headings) relevante pentru utilizatori şi pentru roboţii de indexare şi ranking; identificarea şi eliminarea supra-optimizării;
  • integrarea optimizărilor în site şi verificarea indexării corecte.

Link Building / Link Earning

  • analiza profilului backlink-urilor existente şi identificarea celor ce pot afecta popularitatea site-ului şi pot atrage penalizări automate sau manuale; eliminarea acestora;
  • realizarea unui plan editorial de articole ce pot atrage backlink-uri naturale valoroase;
  • realizare strategii de link-building prin selecţia unor site-uri de specialitate sau portaluri de interes general de foarte bună calitate; stabilirea planului editorial pe tipuri de topicuri de interes;
  • realizarea şi publicarea articolelor.

Social Media

  • crearea şi gestionare pagini pe reţele de socializare potrivite pentru domeniul specific de activitate al sit-ului: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest; Google+, Youtube;
  • plan editorial de publicare posturi şi materiale video sau galerii foto pe tematici prestabilite; stabilirea publicului-ţintă şi a obiectivelor campaniilor de promovare pe aceste reţele;
  • campanii Facebook Ads.

Google AdWords – Campanii pentru Generare Leaduri & Vânzări

  • auditarea Campaniei AdWords;
  • strategii de marketing online;
  • crearea de campanii Google Adwords;
  • optimizare şi gestionare Adwords;
  • crearea şi optimizare campanii Facebook Ads;
  • strategie Facebook: creare pagină, publicare conținut, creare eventuri.