Google Analytics training Bucuresti

Google Analytics este un instrument deja foarte cunoscut si folosit in analizele web, pentru masurarea performantei afacerilor in mediul online. Putem sa vedem lucruri simple, precum numarul de vizite in site pe o perioada anume[…]

Continue reading …

Webstock 2014 – de notat

La Webstock, eveniment ce s-a desfăşurat imediat după SEM Days, lucrurile stau putin altfel. Evenimentul este orientat mai mult către Social Media, comunicare în mediul online, blogging şi Online Content. Ce am reţinut şi am[…]

Continue reading …

SEM Days 2014 – de notat

SEM Days este un un eveniment important, unde se adună oameni specialişti sau pasionaţi de online ori cu afaceri online: marketing, Social Media, SEO, AdWords, blogging etc. Temele abordate au fost variate, de la concurenţă tot[…]

Continue reading …

Inbound Marketing seminar

TOFU-MOFU-BOFU nu sunt personaje ale unei istorioare sau fabule, sunt cele 3 nivele care precedă achiziţia unui produs dintr-un magazin online. Cu alte cuvinte, sunt fazele prin care eu – cumpărător de produse online – trec[…]

Continue reading …

Despre SEM Days 2013

Invitatii SEM Days 2015 si principalele probleme pe care le-au abordat: Brad Geddes a vorbit despre Google Adwords – enhanced campaigns – si optiunile noi de configurare a campaniilor dar si despre Google Analytics si[…]

Continue reading …