Noutati SEO 2017 – 2

7. Casie Gillette, Director of Online Marketing, KoMarketing Associates
La fel ca și anul trecut, ne recomandă să acordăm o atenție deosebită conținutului structurat în site și vitezei de încărcare a paginilor web.

Viteza de încărcare

  • putem să optimizăm viteza de încărcare a paginilor site-ului prin optimizarea tehnică a unor detalii, sau prin schimbarea structurii și a elementelor care determină o durată mare de încărcare;
  • pentru verificarea resurselor care îngreunează încărcarea paginilor web, cel mai efcient și la îndemână instrument de testare este PageSpeed Insights https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/  
  • cu ajutorul instrumentelor Google Analytics se pot vedea performanțele paginilor website-ului pe diferite browsere

Conținut structurat și casetele cu răspunsuri în paginile de rezultate Google (ERPs)

Google a anunțat deja de ceva vreme că direcția către care se îndreaptă este aceea a unei mașini inteligente care înțelege utilizatorul uman și care va oferi răspunsuri cât mai precise la întrebările / căutările utilizatorilor.

Surse de informare
http://www.komarketingassociates.com/blog/appearing-in-the-google-answer-box/

https://moz.com/blog/how-to-appear-in-googles-answer-boxes-whiteboard-friday
https://getstat.com/blog/featured-snippets/

În 2017 Google va continua să testeze acest tip de răspunsuri rapide și să perfecționeze implementarea lor în paginile de rezultate, foarte probabil în strânsă legătură cu “voice search” (căutările vocale).

8. Mike Grehan, CMO & Managig Director, Acronym

SEO a depășit etapa în care principala preocupare a specialiștilor era să creeze pagini web de conținut pe liste de cuvinte și expresii care să fie bine poziționate în paginile de rezultate Google.
.
Interacțiunea dintre utilizatorul uman și motoarele de căutare accesate prin dispozitivele cu conexiune la internet a devenit mult mai complexă, mai sofisticată. Motoare de căutare precum Google sau Bing perfecționează algoritmi bazați pe inteligența artificială, care învață modul de gândire uman, pentru ca aopi să se comporte ca atare și să răspundă căutărilor într-un mod cât mai “uman” posibil.
.
Specialiștii SEO trebuie să se concentreze în 2017 pe crearea de conținut relevant șu folositor, să dezvolte conținut specializat pentru diferite tipuri specifice de utilizatori și obișnuințele acestora în utilizarea internetului.

9. Bill Hartzer, SEO Consultant

Recomandarea pentru 2017 este “focus on building their brand”: crearea și întărirea brandului este cheia succesului în promovarea online.

Este mai important pentru companii să pună la punct strategii complexe pentru diferite canale de comunicare și promovare online a brandului, a companiei, decât să aloce timp și resurse promovării / optimizării pe câteva expresii și cuvinte cheie.

Strategiile de promovare în 2017 se concentrează în jurul brandului și includ obligatoriu:

  • SEO tehnic și de conținut
  • Google Adwords
  • Social Media
  • monitorizarea volumului de vizite pe site, a surselor de trafic și, mai ales, a profilului vizitatorilor.

Citește și:
Context. Dilema cuvintelor cheie

Vizitatori noi si fideli pe site-ul meu

10. Jim Hedger, Creative Partner, Digital Always Media

Continutul video este și rămâne în continuare cel mai accesat și cel mai accesibil pe orice tip de dispozitiv desktop sau mobile, pe website-uri de prezentare, magazine online, portaluri de informații generale sau tematice, website-uri de știri, pe rețele de socializare etc.
.
Un video nu mai este atât de complicat de realizat, poate fi încărcat pe un canal precum Youtube, de exemplu, și apoi integrat pe site și pe rețelele de socializare.

11. Jon Henshaw, Co-founder & President, Raven Tools

Google va continua în 2017 să pună accent pe viteza de încărcare a paginilor web, pe experiența utilizatorului, acuratețe tehnică și funcționare impecabilă. Este direcția evidentă către care dezvoltarea motorului de căutare Google se îndreaptă, iar acest lucru este concretizat prin Aplicațiile Web Progresive (Progressive Web Apps – PWAs).

Convertirea website-urilor în Aplicații Web Progressive (PWAs) vine cu o serie de avantaje precum:

  • se încarcă instant, indiferent de calitatea conexiunii la internet;
  • răspund rapid și correct la comenzile / acțiunile utilizatorilor;
  • se comportă ca o aplicație compatibilă cu orice tip de dispozitiv desktop sau mobile.

De notat că aceste PWAs sunt concepute să funcționeze chiar și atunci când utilizatorul nu are o conexiune la internet disponibilă. Funcționarea offline a website-ului de tip PWA este asigurată de Cache-First Networking și Service Worker Libraries – tehnologii suportate de aproape toate tipurile de browsere, cu excepția Safari.

Despre Progressive Web Apps (PWAs)

12. Mark Jackson, President & CEO, Vizion Interactive

O listă scurtă a celor mai arzătoare probleme pe care SEO-iștii trebuie să le țină sub control în 2017:

  • arhitectura website-urilor, organizarea conținutului și strategia de topicuri;
    .
  • SEO tehnic: frecvența de crawl-are; indexarea corectă și completă; viteza de încărcare; compatibilitatea cu dispozitivele desktop și mobile; fișierele robots.txt și sitemap.xml etc.;
    .
  • conținutul site-ului – conținutul principal / blog / conținut pe rețelele de socializare;
    .
  • promovarea website-ului, a activității și a serviciilor sau produselor, promovarea brandului;
    .
  • usability / CRO (conversion rate optimization);
    .
  • monitorizarea performanțelor site-ului și a campaniilor de promovare Google Analytics (goals / conversions / value of conversions).

SEO nu este despre cele câteva direcții noi de moment. SEO este despre indexare, conținut și linkuri!

Citește și Noutati SEO 2017 – 1

Sursă foto: Simplebrandideas.com