Google Panda integrat în algoritmul general de ranking

Google Panda, algoritmul lansat de Google pentru identificarea şi penalizarea tehnicilor de optimizare şi promovare de tip spam în luna februarie 2011, este acum integrat în algoritmul principal de ranking al motorului de căutare Google.

Principalele aspecte care erau vizate de Google Panda:

  • calitatea conţinutului paginilor web, atât in privinţa clarităţii şi relevanţei informaţiilor prezentate, cât şi a utilităţii acestora pentru utilizatori;
  • identificarea şi penalizarea site-urilor cu pagini fără un conţinut relevant şi a conţinutului textual duplicat (copiat), precum şi a informaţiilor “repovestite” în diverse variante, fără a aduce un plus de valoare / de informaţie;
  • conţinut textual supra-optimizat prin repetarea forţată a aceleiaşi expresii cheie, în formă identică sau în diverse variante;
  • conţinut textual de calitate, corect şi coerent, uşor de citit şi bine organizat;
  • daca site-ul reprezintă este o sursă de informaţie de încredere pentru utilizatori;
  • în ce măsură informaţiile şi analizele pe care un website le prezintă sunt originale sau sunt o compilaţie de informaţii preluate de pe alte site-uri;

Pe blogul oficial Google, găsim lista completă a aspectelor pe care algoritmul Panda îşi propunea în 2011 să le urmarească şi care acum sunt integrate în algoritmul general de ranking:

https://googlewebmastercentral.blogspot.ro/2011/05/more-guidance-on-building-high-quality.html

Un update al algoritmului principal, general, de ranking a fost lansat de către Google la sfârşitul săptămânii trecute (9 – 10 ianuarie), iar webmasterii ar trebui să vadă în ce măsură volumul de trafic şi rankingul au fost afectate … sau apreciate.

sursa info + foto: http://searchengineland.com/