«The power of storytelling» ediţia 2015

Cel mai important eveniment inspiraţional ce se desfaşoară în fiecare an la Bucureşti este „The Power of Storytelling”, eveniment la care „povestea” este personajul principal. Invitaţii nu vin la conferinţe să ne înveţe să spunem sau să scriem poveşti, ci pur şi simplu spun poveşti, fiecare dintre ele exprimată altfel, într-o manieră personală, fie prin desen sau fotografie, fie prin reportaj sau prin film.

Invitaţi precum Dan Perjovski sau Wendy Macnaughton au spus câte o poveste prin fiecare desen al lor, în timp ce Richard Koci Hernandez şi-a spus povestea prin fotografie.

Jacqui Banaszynski a reuşit să emoţioneze prin felul în care a vorbit despre experienţele ei de jurnalist în diferite locuri din lume, numai prin cuvinte şi prin atitudine, iar Carmen Bugan, o româncă plecată din ţară înainte de revoluţie, îşi povesteşte viaţa raportându-şi amintirile la dosarele pe care securitatea i le-a întocmit în vremea comunistă, o veritabilă biografie paralelă.

Evenimentul este foarte emoționant, atât prin „poveștile” pe care fiecare invitat le transmite prin cuvinte sau prin imagini cât, mai ales, prin atitutinea lor față de realitatea în care trăiesc și felul în care aceasta devine o „poveste” întotdeauna deschisă.

Prin POVESTE sau SEO emoţional ne raportăm la oameni, nu la cuvinte cheie

Cu latura emoțională lucrurile sunt ceva mai delicate, mai ales dacă vorbim de un magazin online sau de un website de prezentare pe domenii de activitate atât pragmatice, încât nici nu poate fi vorba de „poveste”. Promoţiile sezoniere, reducerile de Black Friday, concursurile pe bloguri sau pe facebook au intrat deja în rutină, iar utilizatorii de internet nu mai sunt atât de uşor de surprins şi de atras. Ei aşteaptă ceva nou, ceva care să îi implice mai mult decât simpli cumpărători sau vizitatori pe website, iar elementul cheie în strategia de marketing este emoţia.

Trebuie să ne sensibilizăm vizitatorii ce ajung pe site, să îi atragem într-o poveste care îi face să ne urmărească pe facebook şi pe blog, iar pentru asta trebuie să găsim povestea potrivită. Fie că ne alăturăm unei cauze umanitare susţinute deja de un ONG, fie că ne găsim propriile „personaje” cu care să ne facem propria poveste prin diverse acţiuni ce ies din tipar şi care implică oameni, cu siguranţă vizitatorii şi clienţii noștri vor vrea să urmărească povestea şi chiar să facă parte din ea.

Articolul integral pe http://romaniancopywriter.ro/poveste-seo-tehnic-si-seo-emotional/