SEM Days 2014. Profilul tau pe Social Media – o carte de vizita care conteaza

Rețelele de socializare au împărțit lumea în 2 – PRO sau CONTRA Facebook ori alte rețele Social Media:

  • persoane de toate vârstele, din cele mai diferite diferite domenii de activitate, cu preocupări și opinii de toate felurile, care folosesc rețelele de socializare în diferite moduri, de la jurnal personal până la sursă de informare (ce mai scrie prin ziare sau ce mai fac rudele plecate la muncă în …);
    SAU
  • persoane care consideră rețelele de socializare o pierdere de vreme, un moft sau doar o manieră a celorlalți de a se lăuda unde au fost în concediu sau ce mașină și-au cumpărat (or fi invidioase … cine știe).

Prima categorie adună în aceeași “grădină virtuală” persoane care își folosesc profilul ca pe un jurnal online, unde postează poze, impresii de lectură, bancuri și activități specifice din zi (cafeaua de dimineață, de exemplu), anunță evenimente din viața personală sau profesională și share-uiesc lucruri care i-au impresionat sau care vor să impresioneze.

Unii comunică astfel cu prietenii sau cu persoane ce împărtășesc aceleași pasiuni, opinii sau activează în același domeniu, în timp ce alții doar se joacă. Unii dintre ei sunt atenți la felul în care profilul de Facebook îi reprezintă, alții nu!

Cât contează pagina mea personală de Facebook?

Pagina personală de Facebook este foarte importantă la angajare, atunci când ai o afacere pe cont propriu sau pur și simplu când vrei să te definești si să fii apreciat ca specialist în domeniul tău. Cu alte cuvinte: Reputația în mediul online “este virtuală” dar CONTEAZĂ !

Cele mai folosite rețele de socializare din România sunt Facebook, Twitter, Instagram și Pinterest, dar și LinkedIn pentru latura profesională. Și Google+ a avut la început o oarecare ascensiune, mai ales când se discuta mult despre Authorship, și chiar dacă lucrurile nu au mers atât de bine pentru ei, nu este de neglijat.

La SEM Days 2014 – un eveniment dedicat strategiilor și tehnicilor moderne în dezvoltarea și promovarea afacerilor online – avem ocazia să aflăm cele mai noi abordări și cele mai eficiente rețete pentru o prezență cât mai adecvată/relevantă și benefică pe rețelele de socializare:

  • NEXT LEVEL: USE FACEBOOK LIKE A PRO!, Dragos Stanca (Managing partner – ThinkDigital) în prima zi – 24 sept. 2014;
    ,
  • ONLINE REPUTATION MANAGEMENT THROUGH SOCIAL MEDIA, Daniel Dragomir (Founder & CEO – Peer House), în a 2a zi de desfăşurare a evenimentului.

Întreaga agendă de seminarii și conferințe SEM Days 2014 disponibilă pe site-ul http://www.semdays.ro/ vizează teme sensibile sau controversate din marketing online, SEO și AdWords, inbound marketing sau video marketing… Veniți să vedeți și să ascultați, luați notițe și apoi puneți în aplicare !