Despre specializarile SEO

Despre specializarile si cunostintele necesare in optimizarea de site-uri

Care sunt criteriile, cum cauti si cum alegi un specialist SEO? Iata cateva raspunsuri/criterii de selectie care va ajuta sa alegeti specialistul in optimizare Google si promovare online de care aveti nevoie !

Experienta in domeniul optimizarii si dezvoltarii de website-uri este un atuu important si se poate soune ca specialistul in cauza a “crescut” odata cu motoarele de cautare, are cunostinta de schimbarile intervenite de-a lungul timpului, de modificarile algoritmilor de indexare si poate, astfel, sa intuiasca urmatoarele schimbari si evolutia pietei online (volum de concurenta si directii de evolutie).

Cartea de vizita o reprezinta portofoliul care ar trebui sa includa site-uri de diverse tipuri – site-uri simple de prezentare de tip HTML, catalog online de prezentare produse, website-uri ecommerce realizate pe diferite CMS-uri, bloguri si forumuri cu diferite tipuri de aplicatii si module cu functionalitati complexe.

Promovarea online in diverse domenii de activitate (mobilier si accesorii, traduceri si interpretariat, arhitectura si constructii case, invatamant privat, piese auto si tuning, moda si cadouri online, turism si timp liber etc.) ii confera o viziune de ansamblu asupra pietei online, asupra tipului de clienti cu specificul comportamentului acestora pe web.

Strategiile de optimizare “on site” si link-building pe care le construieste cel care optimizeaza site-ul sunt si ele aspecte relevante pentru experienta in promovarea online. Priceperea cu care specialistul SEO gaseste solutii eficiente si originale, dincolo de inscrierile in traditionalele directoare gratuite sau cu link reciproc obligatoriu, este esentiala pentru popularitatea site-ului.

Crearea de continut textual de calitate, original si “prietenos”, optimizat astfel incat repetarea keywords-urilor in ansamblul site-ului sa fie armonioasa, discreta si corecta este esentiala pentru Google si celelalte motoare cautare.